Sunday, September 21, 2008

အခု တေလာ ကၽြန္ေဘာ့္ ဘေလာ့ရဲ့ Shout Box ထဲမွာ GtalkBomber နဲ႕ ပတ္သတ္တဲ့ စာေတြေရးသြားပါတယ္။ သူတု္ိ႔ေျပာသလုိ မဟုတ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႕ လဲဆုိေတာ့ ဖန္တီးတဲ့ အုိင္တီေမာင္ေမာင္ ရဲ့စိတ္ဓာတ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။ ဆရာဟာ အျခားေသာသူမ်ားအက်ဳိး ယုတ္ေစေသာကိစၥမ်ားကို ျပဳလုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး itmgmg က အသိေပးခ်က္ တစ္ခုပုိ႕ ထားပါတယ္။..အားလုံးကုိ မွ်ေ၀ခ်င္ပါတယ္............
itmgmg: ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ GtalkBomber ေဆာ႔ဖ္၀ဲေလးကို http://gtalkbomber.mail2customer.com ကေနတဆင့္ ကၽြန္ေတာ္မိတ္ေဆြေတြ စမ္းသံုးၾကပါတယ္။ အဲဒီကေနတဆင့္ လက္ဆင့္ကမ္းၿပီး တစ္ကမၻာလံုး ၀ိုင္းသံုးတာ အခု တစ္ရက္ကို လူ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ ၀ိုင္းသံုးေနပါတယ္။ (ေပ်ာ္စရာႀကီး)။
ျပသနာက ဘာလဲဆိုေတာ့ UserName Password စိတ္ခ်ရပါမလားဆိုတာပါပဲ။
တစ္ခ်ိဳ႕ ဒီကိစၥကို ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ေတြ ေလွ်ာက္ေရး ေလွ်ာက္ေတြးေနပါတယ္။ မွန္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ဒီအေၾကာင္းကို တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္႔ website မွာ ေရးမလို႔ပါ။ ဘယ္လိုမွ မအားေသးလို႔ အခု GtalkBomber ေလးကိုပဲ သံုးၿပီး အားလံုးဆီကို သတင္းျပန္ျဖန္႔လိုက္ပါတယ္။
(ဒါမ်ိဳးေတြ သံုးဖို႔ ဒါေလး လုပ္ထားတာပါ)။
၁ - နည္းပညာအရ Google ရဲ႕ Password သယ္ပိုတဲ႔ Encrypt Method ကိုပဲ သံုးထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Google ကိုယ္တိုင္က သူ႕ရဲ႕ Gmail နဲ႔ GTalk ကို Beta လို႔ပဲ အဆင့္ သတ္မွတ္ၿပီး အာမခံခ်က္ မေပးထားေသးတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လို႔ ေကာင္ေလးက ၾကားက ဘာမွ အာမခံခ်က္ မေပးႏိုင္ပါဘူး၊ သူရဲ႕ Server ကို ခ်ိတ္ရင္ ဘယ္လိုခ်ိတ္ပါ ဆိုၿပီး လမ္းညႊန္ထားတဲ့အတိုင္း လိုက္လုပ္ထားတာပါ။ သိပ္ထူးစမ္းတဲ့ ပညာေတြနဲ႔ လုပ္ထားတာ မဟုတ္ပါဘူး။
၂ - အဲဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္ေတာ္အာမခံႏိုင္တာ ကၽြန္ေတာ္႔ ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္အေနနဲ႔ ဘယ္သူ႕ရဲ႕ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိုမွ အလြဲသံုးစား လုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ ဘာေတြကို သိမ္းမွတ္ထားပါသလဲ ဆိုရင္ -
UserName, IP Address, Sent to Howmany Friends

ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုရင္ -
- လိုအပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ UserName နဲ႔ သံုးစြဲခြင့္ တားျမစ္ခ်င္လို႔ပါ။ (ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ GtalkBomber ကိုသံုးၿပီး အားလံုးကို ေႏွာက္ယွက္ေနရင္)
- ဘယ္ႏိုင္ငံကေန သံုးေနၾကလဲ သိခ်င္လို႔ပါ။
- တစ္ေန႔ကို ကၽြန္ေတာ္ Site အေနနဲ႔ message ဘယ္ေလာက္ ပို႔ေနရလဲ၊ Performance အရ Error ျဖစ္ႏိုင္လား ဆိုတဲ့ နည္းပညာအတြက္ပါ။

အေသးစိတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ site မွာ စာျပန္ေရးေပးပါဥိးမယ္။
အခုဟာက အေရးေပၚ၊ အေရးေပၚ....

အားလံုးကို ေလးစားလ်က္
itmgmg
http://www.itmgmg.com

No comments: